Regulamin koncertu ANOHNI AND THE JOHNSONS

REGULAMIN
KONCERTU ANOHNI AND THE JOHNSONS
w dniu 13 września 2024 r. w Parku Starego Browaru w Poznaniu w ramach 34. edycji Malta Festival w Poznaniu

§1
INFORMACJE OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin (dalej jako „Regulamin”) został sporządzony na podstawieprzepisów powszechnie obowiązującego prawa, a przede wszystkim ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (tj. z dnia 9 lutego 2023 r.; Dz.U. z 2023 r. poz. 616; dalej jako „Ustawa”).
  2. Regulamin określa zasady uczestnictwa oraz zachowania się uczestników imprezy masowej, jaką jest koncert zespołu muzycznego Anohni and the Johnsons, który odbędzie się w dniu 13 września 2024 r. w Parku Starego Browaru w Poznaniu (dalej jako „Impreza” lub „Koncert”) w ramach 34. edycji festiwalu Malta Festival. Koncert jest biletowany i płatny.
  3. Regulamin adresowany jest do wszystkich osób biorących udział w Imprezie, tj. osób, które w czasie trwania Imprezy przebywają na terenie, na którym Impreza jest organizowana (dalej jako „Uczestnicy” lub „Widzowie”).
  4. Każdy z Uczestników jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania postanowień Regulaminu.
  5. Impreza ma charakter kulturalny, a jej celem nie jest propagowanie jakichkolwiek poglądów czy idei politycznych lub społecznych.§2 DEFINICJE

Użyte w Regulaminie pojęcia mają następujące znaczenie:

1)  Teren Imprezy – wygrodzony teren, na którym odbywa się Impreza, lub inne miejsce, na które Impreza może zostać przeniesiona z powodów, które zostaną podane do wiadomości Uczestników przed rozpoczęciem Imprezy,
2)  Bilet/-y – bilet/-y wstępu na Imprezę w formie papierowej lub elektronicznej, w tym Bilet ulgowy oraz Bilet dla osoby z niepełnosprawnością,
3)  Bilet online – zamiennie: bilet w formie elektronicznej,
4)  Bilet ulgowy – Bilet przeznaczony dla uczniów i studentów do 26 roku życia na

podstawie ważnej legitymacji szkolnej lub studenckiej oraz dla osób dorosłych powyżej

65 roku życia,

Bilet dla osoby z niepełnosprawnością – Bilet przeznaczony dla osoby

z niepełnosprawnością posiadającej wyłącznie znaczny stopień niepełnosprawności lub

poruszającej się na wózku inwalidzkim niezależnie od stopnia niepełnosprawności,

5)  Służby Porządkowe i Informacyjne – pracownicy agencji ochrony lub mienia lub inne osoby powołane przez Organizatorów do dbania o bezpieczeństwo Uczestników w trakcie Imprezy, w tym uprawnione do kontroli uprawnień Uczestników lub innych osób

do wstępu na Teren Imprezy,

6)  Malta Festival – festiwal kulturalny odbywający się corocznie w Poznaniu, podczas

którego występują artystki i artyści z Polski i całego świata, którego 34. edycja odbędzie się w dniach 7-15 września 2024 r. w Poznaniu (dalej jako „Festiwal”),

page1image1214398800 page1image1214822912

7) Organizatorzy– podmioty organizujące Festiwal, w tym Koncert, tj.:

dFlights sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Krucza 24/26, 00-526 Warszawa, spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000721652, NIP: 6772432524, REGON: 369620432, kapitał zakładowy w wysokości 5 000,00 zł (dalej także jako „dFlights”) oraz

• Kulczyk Foundation z siedzibą w Warszawie, ul. Krucza 24/26, 00-526 Warszawa, fundacja wpisana do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000471002, NIP: 7010414847, REGON: 147124722 (dalej jako „Fundacja”),

11)  eBilet – spółka: eBilet Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Żelazna 51/53, 00-841 Warszawa, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000496514, NIP 9512376701, REGON 147085850, o kapitale zakładowym 8 470 000 zł, partner sprzedaży Biletów na wydarzenia Festiwalu,

12)  partnerzy Festiwalu – osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, które współpracują z Organizatorami w organizacji Festiwalu lub otrzymały od Organizatorów tytuł partnera Festiwalu,

13)  strona Festiwalu – strona www prowadzona przez Organizatorów pod adresem: www.malta-festival.pl ,

14)  platforma eBilet – strona www prowadzona przez eBilet pod adresem www.ebilet.pl, za pośrednictwem której prowadzona jest sprzedaż Biletów online na wydarzenia Festiwalu, w tym na Koncert,

15)  Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonała zakupu Biletu korzystając z systemu sprzedaży stacjonarnej lub online,

16)  Okaziciel – każdy posiadacz Biletu na Imprezę,

17)  RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27

kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 ze zm.),

18)  Siła wyższa – na potrzeby niniejszego Regulaminu: jakiekolwiek zdarzenie poza kontrolą Organizatorów, w tym m.in. zdarzenie losowe, wojna, powstanie, rozruchy, zamieszki, akty terroryzmu, pożar, wybuch, powódź, kradzież sprzętu, atak cybernetyczny, strajk, lock-down, warunki atmosferyczne, zabezpieczenie na rzecz osoby trzeciej, wymogi wynikające z obronności kraju, akty i regulacje organów administracji państwowej lub samorządowej.

§3

ZASADY SPRZEDAŻY BILETÓW

  1. Sprzedaż Biletów na Imprezę odbywa się drogą elektroniczną lubw stacjonarnych punktach sprzedaży.
  2. Sprzedaż Biletów prowadzi wyłącznie eBilet (Bilety online), dFlights (na wybrane wydarzenia), ewentualnie inni partnerzy Festiwalu (jeśli zostaną do tego wyznaczeni, o czym Widzowie zostaną powiadomieni). Fundacja nie prowadzi sprzedaży Biletów.
  3. Sprzedaż Biletów prowadzona jest w określonych przez eBilet, dFLights lub wskazanych przez innych partnerów Festiwalu miejscach, godzinach i czasie.

page2image1494683440 page2image1494683744

  1. Wszelkie Informacje w zakresie miejsca, godziny i czasu sprzedaży Biletów można uzyskać na stronie Festiwalu, na platformie eBilet oraz na stronach innych partnerów Festiwalu, którzy prowadzą sprzedaż Biletów. Organizatorzy nie odpowiadają za informacje o sprzedaży Biletów uzyskane przez Kupujących z innych źródeł.
  2. Sprzedaż stacjonarna odbywa się wyłącznie:
    1. a)  w specjalnie utworzonych w tym celu punktach sprzedaży Biletów prowadzonych przez dFlights lub
    2. b)  wyznaczonych przez Partnerów Festiwalu punktach sprzedaży Biletów,

    6. – w ten sposób Kupujący nabywa Bilet w formie papierowej.

  3. Sprzedaż drogą elektroniczną odbywa się wyłącznie za pośrednictwem platformy eBilet, przy czym Kupujący mogą dokonywać zakupu Biletów online wchodząc na stronę www.malta-festival.pl, z której zostaną następnie przekierowani na platformę eBilet. Zakupiony Bilet online zostanie Kupującemu wysłany w formie elektronicznej na podany przy dokonywaniu zakupu adres e-mail.
  4. Sprzedaż Biletów online kończy się najpóźniej w momencie planowanego rozpoczęcia Imprezy.
  5. Sprzedawane Bilety mają charakter dokumentu na Okaziciela. Nie prowadzi się sprzedaży biletów imiennych na Imprezę.
  6. Za dzień sprzedaży Biletu uznaje się dzień otrzymania zapłaty przez podmiot prowadzący sprzedaż (w przypadku przelewów – dzień uznania rachunku podmiotu prowadzącego sprzedaż).
  7. Ceny Biletów podane są w złotych polskich i zawierają obowiązujący podatek VAT (są cenami brutto). Stawki podatku mogą różnić się w zależności od podmiotu dokonującego sprzedaży Biletów, co może wpływać na różnicę w cenie sprzedawanych Biletów na Imprezę.
  8. Zapłata za Bilety zakupione stacjonarnie może być dokonana gotówką, kartą płatniczą lub Kartą Przedpłaconą. Do każdego zakupionego Biletu Kupujący otrzyma paragon fiskalny lub fakturę VAT.
  9. Zapłata za Bilety online jest dokonywana na zasadach określonych przez eBilet.
  10. Faktury VAT wystawiane są na życzenie Kupującego, zgłoszone w terminie 90 dni, licząc od końca miesiąca, w którym dostarczono Bilet, za okazaniem paragonu fiskalnego. W przypadku faktur VAT dla firm lub instytucji Kupujący jest zobowiązany do podania numeru NIP przed dokonaniem płatności.
  11. Organizatorzy zastrzegają, że do każdej transakcji online może zostać doliczona opłata serwisowa z tytułu obsługi płatności przez Internet, pobierana przez operatora płatności. Opłata serwisowa jest bezzwrotna, również w przypadku odwołania Imprezy i zwrotów Biletów z tego tytułu.
  12. Kupujący zobowiązany jest do skontrolowania Biletu pod kątem zgodności daty, godziny, ilości oraz ceny.
  1. Zakup Biletów na aukcjach, licytacjach, konkursach, odsprzedaż zarobkowa poza wyżej wymienionymi punktami sprzedaży, poza platformą eBilet lub stroną Festiwalu jest zabroniony.
  2. Bilety mogą być sprzedawane wyłącznie po cenie wskazanej przez podmioty sprzedające Bilety na Imprezę, o których mowa w ust. 2 powyżej.
  3. Nabywanie biletów na imprezy artystyczne lub rozrywkowe w celu odprzedaży z zyskiem albo sprzedaż takich biletów z zyskiem stanowi wykroczenie, o którym mowa w art. 133 Kodeksu wykroczeń, które jest zagrożone karą aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny. Tej samej karze podlega usiłowanie, podżeganie, pomocnictwo w dokonaniu wspomnianego w zdaniu poprzedzającym czynu.§4

    REKLAMACJE DOTYCZĄCE BILETÓW

  4. Kupującemu przysługuje prawo złożenia reklamacji w związku z zakupem Biletów. Reklamacje dotyczące zakupionych Biletów należy wysyłać w przypadku Biletów online na adres: kontakt@ebilet.pl, zaś w przypadku pozostałych biletów na adres: office@malta-festival.pl . Jako załączniki do reklamacji należy dołączyć skan Biletu, którego reklamacja dotyczy, numer paragonu (lub potwierdzenie płatności za Bilet) oraz szczegółowy opis problemu.
  5. Maksymalny czas odpowiedzi na reklamację wynosi 14 dni.
  6. Reklamacje dotyczące Biletów online rozpatruje eBilet na zasadach wynikających z regulaminu eBilet. Reklamacje dotyczące pozostałych Biletów, rozpatrywane są na podstawie niniejszego Regulaminu.
  7. W wyniku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Biletów, z wyłączeniem Biletów online, w terminie do 14 dni roboczych od poinformowania o jej pozytywnym rozpatrzeniu Kupujący otrzyma zwrot równowartości ceny Biletu, wymianę Biletu na bilet wolny od wad – jeśli tego dotyczy reklamacja lub Bilet na inne wydarzenie w ramach Festiwalu – na wniosek Kupującego, jeśli będzie to możliwe z uwagi na dostępność biletów na to wydarzenie. Jako dzień zwrotu równowartości Ceny Biletu uznaje się dzień obciążenia rachunku podmiotu dokonującego sprzedaży Biletu.
  8. Organizator zastrzega sobie prawo do:
    1. a)  odwołania Koncertu,
    2. b)  zmiany daty lub godziny Koncertu,
    3. c)  zmiany miejsca Koncertu,
    4. d)  dokonania zmiany w repertuarze (programu lub artystów),

    – bez podania przyczyny.

1) 6. Zwrot równowartości ceny Biletu następuje w przypadku:

a) odwołania Koncertu – zwrot następuje wobec wszystkich Kupujących w terminie i w sposób podany przez Organizatorów do publicznej wiadomości na stronie

page4image1498936352 page4image1498936656

Festiwalu; ew. w inny sposób przyjęty w komunikacji z Kupującym, np. poprzez

korespondencję e-mail;

  1. b)  zmiany daty Koncertu – na wniosek Kupującego złożony w terminie 7 dni roboczychod dnia opublikowanej informacji o zmianie daty Koncertu i wysłany na adres e- mail: office@malta-festival.pl, przy czym za zmianę daty Koncertu nie jest uznawana zmiana godziny Koncertu,
  2. c)  zmiany miejsca Koncertu – na wniosek Kupującego złożony w terminie 7 dni roboczych od dnia opublikowanej informacji o zmianie miejsca Koncertu i wysłany na adres e-mail: office@malta-festival.pl .
  3. Zwrot Biletów online zakupionych na platformie eBilet następuje na zasadach wynikających z regulaminu eBilet. Wszelkie zapytania w tym zakresie należy kierować na adres: kontakt@ebilet.pl.
  4. W przypadkach innych niż opisane w ustępie 5 powyżej, w szczególności w sytuacji odwołania lub zmiany daty Koncertu wskutek działania Siły Wyższej, zwrot równowartości ceny Biletu nie przysługuje.
  5. Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość pozytywnego rozpatrzenia reklamacji lub zwrotu ceny Biletu w całości lub w części także z innych uzasadnionych wyjątkowymi okolicznościami przyczyn na wniosek Kupującego lub z własnej inicjatywy.
  6. Odstąpienie przez Kupującego od umowy sprzedaży Biletu z przyczyn innych niż jako wynik pozytywnego rozpatrzenia reklamacji nie jest możliwe. W przypadku zakupu Biletu online zastosowania nie znajduje uprawnienie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach Konsumenta (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 2759) do odstąpienia od umowy sprzedaży Biletu (vide art. 38 pkt 12) ww. ustawy).
  7. Kupującym oraz Widzom nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie z tytułu naruszenia ich dóbr osobistych, o zadośćuczynienie, o odszkodowanie lub jakiekolwiek roszczenie związane z odwołaniem Imprezy, zmianą jego daty lub miejsca – inne niż opisane
    w niniejszym Regulaminie.§5
    OBOWIĄZKI ORGANIZATORA ORAZ UCZESTNIKÓW IMPREZY
  8. Każdy Uczestnik jest zobowiązany do bezwzględnego stosowania się do przepisów Regulaminu.Widzowie zobowiązani są do zachowania zasad organizacji i porządku oraz niezakłócania przebiegu Imprezy, w szczególności do zachowania ciszy, nieprzeszkadzania artystom w trakcie ich występu oraz pozostałym widzom uczestniczącym w Imprezie.
  9. Organizator lub Służby Porządkowe i Informacyjne mają prawo wezwać Uczestników, którzy nie stosują się do postanowień Regulaminu, do opuszczenia przez nich Terenu Imprezy. Osoby te są zobowiązane do natychmiastowego zwrotu Biletu Organizatorowi i tracą prawo do reklamacji i roszczeń względem Organizatora.
  10. Organizator zobowiązany jest do zabezpieczenia porządku i bezpieczeństwa na Terenie Imprezy.
  11. Zabrania się wnoszenia na Teren Imprezy broni, alkoholu, niebezpiecznych przedmiotów i narzędzi, materiałów wybuchowych i pirotechnicznych, środków odurzających i substancji psychotropowych, środków trujących i promieniotwórczych,

page5image1214556384 page5image1214556688 page5image1214556992

płynów łatwopalnych, selfie sticków, statywów, parasoli z metalowym zakończeniem, rozkładanych leżaków, krzeseł turystycznych, wskaźników laserowych oraz innych przedmiotów, które w ocenie Organizatorów mogą spowodować zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzi lub zakłócać przebieg Imprezy.

  1. Niedozwolone jest wnoszenie własnych napojów i jedzenia, z wyłączeniem osób, których stan zdrowia wymaga specjalistycznej diety potwierdzonej orzeczeniem lekarskim.
  2. Zabrania się wprowadzania i używania na Terenie Imprezy wszelkich pojazdów wielośladowych; motocykli, skuterów; urządzeń transportu osobistego, takich jak: hulajnogi elektryczne, rowery elektryczne, segway, hoverboard i inne podobne pojazdy napędzane elektrycznie, a także deskorolek, longboardów, rowerów, hulajnóg, pojazdów jednośladowych, rolek, wrotek i wszelkich innych pojazdów lub urządzeń, które wykorzystane niezgodnie z ich przeznaczeniem mogą stanowić zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego. Osobom posiadającym ww. pojazdy lub urządzenia Organizatorzy mogą odmówić wstępu na Teren Imprezy lub mogą zostać wezwane do opuszczenia Terenu Imprezy, po stwierdzeniu, że ww. pojazdy lub urządzenia zostały przez nie wniesione. W celu uniknięcia wątpliwości: powyższe skutkuje utratą ważności Biletu, co nie powoduje powstania jakichkolwiek roszczeń Uczestnika względem Organizatorów.
  1. Obowiązuje zakaz wprowadzania na Teren Imprezy zwierząt, za wyjątkiem psów asystujących po okazaniu przez osobę z niepełnosprawnością certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień.
  2. W trakcie Imprezy zabronione jest: wykonywanie zdjęć, rejestrowanie, nagrywanie Imprezy, live streaming lub utrwalanie jej jakąkolwiek metodą.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy wniesienia na Teren Imprezy aparatów fotograficznych, kamer, dronów oraz wszelkich obiektów unoszących się w powietrzu, sprzętów nagrywających audio-video, o ile nie należą do osób akredytowanych przez Organizatorów lub którym uprzednio na to zezwolili.
  4. Korzystanie z profesjonalnego sprzętu fotograficznego dozwolone jest tylko przez osoby do tego akredytowane przez Organizatorów. Do rejestrowania przebiegu Imprezy uprawnieni są reporterzy i dziennikarze, którzy otrzymali stosowną i aktualną akredytację prasową od Organizatorów. Zasady rejestrowania, wykonywania zdjęć, nagrywania i utrwalania Imprezy, są ustalane z dziennikarzami i reporterami, bezpośrednio przed Imprezą, przez Organizatorów. Akredytacje można uzyskać za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego dostępnego pod poniższym linkiem: https:// malta-festival.pl/dla-mediow/akredytacje-prasowe/ . Brak pisemnego potwierdzenia przyznania akredytacji jest jednoznaczny z brakiem jej przyznania.
  5. Na Terenie Imprezy obowiązuje zakaz prowadzenia jakiejkolwiek działalności handlowej lub innej zarobkowej, a także działalności reklamowej oraz promocyjnej bez autoryzacji Organizatora.
  6. Uczestnik Imprezy nie jest uprawniony do wstępu na sceny, zaplecze scen, na teren stoisk handlowych i gastronomicznych w części przeznaczonej dla sprzedawców, do pomieszczeń Służb Porządkowych i Informacyjnych, pomieszczeń przeznaczonych dla mediów oraz stref wyłączonych, takich jak strefa VIP.
  7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki działania Siły Wyższej. Organizator nie będzie ponosić odpowiedzialności wobec Uczestników Imprezy za niewykonanie jakichkolwiek obowiązków wynikających z Regulaminu w zakresie, w jakim będzie to spowodowane wystąpieniem Siły Wyższej.§6

page6image1606207200 page6image1606207504

9. ZASADY UCZESTNICTWA W IMPREZIE 10.

  1. Uczestnictwo w Imprezie odbywa się na podstawie ważnego Biletu okazanego przy wstępie na Imprezę Organizatorom lub osobom przez nich wyznaczonym. Bilet elektroniczny może zostać okazany w formie wydruku lub w formie elektronicznej w jakiej Uczestnik otrzymał Bilet online na urządzeniu mobilnym.
  2. Organizatorzy w miarę możliwości zapewniają osobom z niepełnosprawnościami odrębny sektor lub platformę dla osób z niepełnosprawnościami, małą infrastrukturę (dostosowane toalety, itp.), bezpłatny Bilet dla opiekuna osoby o umiarkowanym lub znacznym stopniu albo widocznej niepełnosprawności, możliwość wejścia na Teren Imprezy psa przewodnika osoby niewidomej.
  3. Osoby z niepełnosprawnością bądź niepełnosprawnością tymczasową (np. złamania) zobowiązane są do poinformowania Organizatorów o uczestnictwie w Imprezie w celu zagwarantowania właściwej widoczności oraz bezpieczeństwa w trakcie Imprezy. W tym celu niezbędne jest zgłoszenie uczestnictwa nie później niż 7 dni przed planowanym terminem Imprezy, drogą mailową na adres: natalia.dabrowska@malta-festival.pl, pod którym można także uzyskać szczegółowe informacje, aby zadbać o komfort i bezpieczeństwo osób z niepełnosprawnościami i uzyskać informacje o bezpłatnym Bilecie wstępu dla opiekuna.
  4. Pod warunkiem zastosowania się do ust. 2 powyżej, osobie z niepełnosprawnością przysługuje wstęp na Imprezę wraz z opiekunem na podstawie jednego Biletu wstępu.
  5. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne niedogodności spowodowane niezgłoszeniem lub zbyt późnym zgłoszeniem uczestnictwa w Imprezie osoby z niepełnosprawnością.
  6. Samodzielnie uczestniczyć w Imprezie może osoba, która w dniu Imprezy ukończyła 16. r.ż. oraz posiada pisemną zgodę rodzica lub opiekuna prawnego na udział w Imprezie. Organizatorzy mają prawo do weryfikacji wieku Uczestnika na podstawie dokumentu tożsamości oraz do weryfikacji pisemnej zgody rodzica lub opiekuna prawnego w przypadku osób pomiędzy 16. a 18. r.ż.
  7. Osoby poniżej 16. roku życia mogą uczestniczyć w Imprezie jedynie w towarzystwie pełnoletniego opiekuna. Zarówno osoba poniżej 16. roku życia, jak i opiekun powinny posiadać ważne Bilety wstępu na Imprezę z miejscami w tym samym sektorze.
  8. Dzieci do lat 3. mogą bezpłatnie uczestniczyć w Imprezie pod opieką rodzica lub prawnego opiekuna, który posiada ważny Bilet wstępu. Rodzic lub opiekun prawny jest zobowiązany zapewnić dziecku słuchawki wygłuszające. W przypadku posiadania Biletu z miejscami siedzącymi, warunkiem jest zajmowanie przez dziecko miejsca na kolanach rodzica lub opiekuna prawnego. Rodzic lub opiekun prawny zobowiązani są do posiadania dokumentu potwierdzającego wiek dziecka.
  9. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do odmówienia wstępu na Imprezę lub nakazania opuszczenia miejsca Imprezy każdej osobie, która dopuszcza się zakłócania przebiegu Imprezy, w szczególności osób pod wpływem alkoholu lub agresywnych; która nie wykonuje poleceń obsługi Widowni, odpowiednich służb porządkowych Organizatorów lub Policji; która narusza Regulamin lub przepisy prawa powszechnie obowiązującego oraz w każdym przypadku uzasadnionym względami bezpieczeństwa lub zdrowia publicznego. Zwrot ceny Biletu w opisanych w niniejszym ustępie przypadkach nie przysługuje w całości ani w części.
  10. Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że przebywa na terenie Imprezy na własne ryzyko i odpowiedzialność. Uczestnik Imprezy lub osoba przebywająca pod jego opieką na Terenie Imprezy mogą być narażeni na ciągłe przebywanie w strefie dźwięków,

mogących spowodować uszkodzenie słuchu. Na szczególne niebezpieczeństwo narażone są kobiety w ciąży.

§7
11. REKLAMACJE DOTYCZĄCE IMPREZY

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące Imprezy, z wyjątkiem reklamacji, o których mowa w § 4 powyżej Uczestnik może składać w formie wiadomości mailowej najpóźniej w terminie 21 dni od dnia zakończenia Imprezy na adres mailowy Organizatora: office@malta- festival.pl
  2. Reklamacja dotycząca Imprezy powinna zawierać imię i nazwisko oraz adres do korespondencji Uczestnika składającego reklamację, a także wskazanie przyczyn reklamacji, treść żądania oraz ewentualną dokumentację (np. zdjęcie).
  3. Organizatorzy rozpoznają reklamacje złożone zgodnie z ust. 1 i 2 powyżej w terminie 21 dni od dnia ich doręczenia Organizatorom.
  4. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku ze złożoną reklamacją są Organizatorzy. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu rozpatrywania reklamacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do rozpatrzenia reklamacji oraz otrzymania odpowiedzi na reklamację. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest ich niezbędność do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Organizatorów, polegających na rozpatrywaniu reklamacji. Organizatorzy mogą przetwarzać dane osobowe Uczestników tak długo, jak jest to konieczne do realizacji celów, dla których dane zostały zebrane, o ile nie istnieje techniczna, prawna lub inna ważna przyczyna uzasadniająca usunięcie, zniszczenie lub anonimizację tych danych.
  5. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od Organizatorów dostępu do jej danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  6. Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie jest warunkiem dochodzenia roszczeń.
  7. Ewentualne niedogodności związane z ograniczoną widocznością, które wynikają z ustawienia elementów nagłośnienia, oświetlenia oraz niedogodności związane z nagłośnieniem Imprezy podlegają reklamacjom wyłącznie w dniu Imprezy oraz w trakcie jej trwania. Organizatorzy dołożą wszelkich starań, aby znaleźć rozwiązanie satysfakcjonujące Uczestnika lub poinformuje o procedurze składania reklamacji. Jeżeli Uczestnik nie zgłosi faktu niedogodności w czasie trwania Imprezy, traci prawo do reklamacji w terminie późniejszym.§8 DANE OSOBOWE
  1. Przystąpienie do udziału w Imprezie oznacza wyrażenie przez Uczestników zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatorów zgodnie z rozporządzeniem RODO.
  2. Administratorami danych osobowych w rozumieniu przepisów RODO Kupujących oraz Uczestników Imprezy są:
    1. 2)  Organizatorzy: dFlights oraz Kulczyk Foundation,
    2. 3)  eBilet – w stosunku do osób dokonujących zakupu Biletów przez platformę eBilet,

page8image1781643232 page8image1781566432

4) partnerzy Festiwalu – w stosunku do osób dokonujących zakupu Biletów w prowadzonych przez nich miejscach sprzedaży.

  1. Dane osobowe przekazane Organizatorom będą przetwarzane w celu realizacji procesu sprzedaży, reklamacji i zwrotu Biletów, w celu określonym w § 5 powyżej i w § 9 ust. 2 poniżej, a także w celach podatkowych i rachunkowych wynikających z obowiązujących przepisów prawa oraz w celu dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (o ile to znajdzie zastosowanie).
  2. Odbiorcami danych osobowych są podmioty współpracujące z Organizatorami na podstawie pisemnych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, w celu realizacji usług na rzecz administratora w zakresie hostingu, wsparcia technicznego, a także podmioty świadczące usługi pocztowe i kurierskie.
  3. Dane osobowe przechowywane będą do momentu przedawnienia roszczeń przysługujących z tytułu umowy lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych.
  4. Kupujący oraz Uczestnik Imprezy ma prawo do:
    1. a)  dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii,
    2. b)  sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
    3. c)  ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    4. d)  usunięcia danych osobowych, pod warunkiem, że są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane oraz że obowiązek ich przetwarzania nie wynika z obowiązujących przepisów,
    5. e)  wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00- 193 Warszawa).
  5. Podanie przez Uczestnika lub Kupującego danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu sprzedaży Biletów, procedury reklamacji, a także zwrotu należności za zakupione przez Kupującego Bilety oraz w celach jak w ust. 3 powyżej.
  6. Dane osobowe osób dokonujących zakupu Biletów online poprzez stronę Festiwalu reguluje polityka prywatności zamieszczona na Stronie Festiwalu.
  7. Dane osobowe osób dokonujących zakupu Biletów online za pośrednictwem platformy eBilet są przetwarzane zgodnie z zasadami zamieszczonymi na tej stronie internetowej.
  8. Dane osobowe osób dokonujących zakupu Biletów w prowadzonych przez partnerów Festiwalu miejscach sprzedaży są przetwarzane zgodnie z zasadami przetwarzania danych osobowych udostępnionymi przez te podmioty.

12.

§9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Zakup Biletu jest równoznaczny z zaakceptowaniem Regulaminu.

  1. Uczestnictwo w Imprezie jest równoznaczne z udzieleniem przez tę osobę zgody na nieodpłatne utrwalanie wizerunku jego osoby (w szczególności fotografowanie, filmowanie) podczas jego pobytu w miejscu i czasie Imprezy, a w szczególności podczas samej Imprezy, co obejmować może zarówno wizerunek jak i zachowania Uczestników. Impreza może być transmitowana na żywo. Udział w Imprezie oznacza również wyrażenie zgody na nieodpłatne utrwalenie i opublikowanie swojego wizerunku w mediach wewnętrznych Organizatora oraz w mediach zewnętrznych w wyżej wskazanym zakresie. Zgoda obejmuje wykorzystanie wizerunku w materiałach Organizatorów dla celów promocyjnych, archiwalnych i informacyjnych. Udział w Imprezie z dzieckiem jest równoznaczny z udzieleniem powyższej zgody w imieniu dziecka. Brak zgody na publikację należy zgłosić w momencie wejścia na Imprezę Organizatorom.
  2. W zakresie nieuregulowanym, zastosowanie znajdują przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.), a także właściwe przepisy przeciwpożarowe oraz przepisy o bezpieczeństwie imprez masowych.
  3. Wszelkie pytania i uwagi związanie z Regulaminem należy kierować na adres mailowy office@malta-festival.pl .
  4. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w dacie wskazanej przez Organizatorów na stronie Festiwalu. Zakup Biletu przed datą wejścia w życie Regulaminu lub zmiany Regulaminu jest realizowany na podstawie postanowień obowiązujących w dniu dokonania zakupu Biletu, a w przypadku braku w tym dniu Regulaminu – na podstawie regulaminów, o których mowa w 7 i 8 poniżej – w zakresie w jakim znajdują zastosowanie. W przypadku wystąpienia zdarzenia (np. zwrot Biletu, reklamacja) opisanego w Regulaminie zastosowanie znajdują postanowienia Regulaminu w kształcie obowiązującym na dzieńwystąpienia tego zdarzenia. Organizatorzy zobowiązują się informować o każdej zmianie Regulaminu za pośrednictwem strony Festiwalu.
  5. Do sprzedaży Biletów online zastosowanie znajdują postanowienia regulaminu platformy eBilet, a jedynie w zakresie tam nieuregulowanym – postanowienia niniejszego Regulaminu.
  6. Do sprzedaży Biletów prowadzonych przez pozostałych (niż eBilet) partnerów Festiwalu zastosowanie znajdują regulaminy sprzedaży Biletów tych partnerów, o ile je posiadają, a jedynie w zakresie tam nieuregulowanym, bądź w przypadku braku takich regulaminów – postanowienia niniejszego Regulaminu.
  7. W przypadku sprzeczności między treścią Regulaminu oraz treścią regulaminu platformy eBilet w zakresie biletów zakupionych za jej pośrednictwem obowiązują w tym zakresie zasady regulaminu zamieszczone na platformie eBilet. W przypadku sprzeczności między treścią Regulaminu oraz treścią regulaminów sprzedaży obowiązujących u pozostałych partnerów Festiwalu dokonujących sprzedaży Biletu, w zakresie biletów zakupionych za ich pośrednictwem obowiązują zasady regulaminów partnerów Festiwalu.

page10image1782564576

  1. W przypadku sprzeczności treści niniejszego Regulaminu z regulaminami obiektów lub instytucji, w których odbywa się Impreza, obowiązują w tym zakresie postanowienia regulaminów tych obiektów lub instytucji.
  2. W przypadku sprzeczności między treścią Regulaminu oraz treścią Regulaminu Sprzedaży Biletów wprowadzonego przez Organizatorów dotyczącego wydarzeń odbywających się w ramach Festiwalu, w zakresie spornym obowiązują postanowienia niniejszego Regulaminu.
  3. W razie sprzeczności Regulaminu z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, zastosowanie znajdują w tym zakresie przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
  4. Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia na Stronie Festiwalu (dokładna data zostanie wpisana w dniu zamieszczenia na Stronie Festiwalu).