Regulamin koncertu

REGULAMIN
KONCERTU FINAŁOWEGO MALTA FESTIVAL W DNIU 14 WRZEŚNIA 2024 ROKU NA PLACU PRZY MECIE JEZIORA MALTAŃSKIEGO W POZNANIU
w ramach 34. edycji Malta Festival w Poznaniu

§1
1. INFORMACJE OGÓLNE

2.

  1. Niniejszy regulamin (dalej jako „Regulamin”) został sporządzony na podstawieprzepisów powszechnie obowiązującego prawa, a przede wszystkim ustawy z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych (tj. z dnia 9 lutego 2023 r.; Dz.U. z 2023 r. poz. 616; dalej jako „Ustawa”).
  2. Regulamin określa zasady uczestnictwa oraz zachowania się uczestników imprezy masowej, jaką jest Koncert finałowy Malta Festival, który odbędzie się w dniu 14 września 2024 roku na placu przy mecie Jeziora Maltańskiego w Poznaniu (dalej jako „Impreza” lub „Koncert”) w ramach 34. edycji festiwalu Malta Festival.
  3. Regulamin adresowany jest do wszystkich osób biorących udział w Imprezie, tj. osób, które w czasie trwania Imprezy przebywają na terenie, na którym Impreza jest organizowana (dalej jako „Uczestnicy” lub „Widzowie”).
  4. Każdy z Uczestników jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania postanowień Regulaminu.
  5. Impreza ma charakter kulturalny, a jej celem nie jest propagowanie jakichkolwiek poglądów czy idei politycznych lub społecznych.§2 DEFINICJE

Użyte w Regulaminie pojęcia mają następujące znaczenie:

  1. 1)  Teren Imprezy – wygrodzony teren, na którym odbywa się Impreza, lub inne miejsce, na które Impreza może zostać przeniesiona z powodów, które zostaną podane do wiadomości Uczestników przed rozpoczęciem Imprezy,
  2. 2)  Służby Porządkowe i Informacyjne – pracownicy agencji ochrony lub mienia lub inne osoby powołane przez Organizatorów do dbania o bezpieczeństwo Uczestników w trakcie Imprezy, w tym uprawnione do kontroli uprawnień Uczestników lub innych osób do wstępu na Teren Imprezy,
  3. 3)  Malta Festival – festiwal kulturalny odbywający się corocznie w Poznaniu, podczas którego występują artystki i artyści z Polski i całego świata, którego 34. edycja odbędzie się w dniach 7-15 września 2024 r. w Poznaniu (dalej jako „Festiwal”),
  4. 4)  Organizatorzy– podmioty organizujące Festiwal, w tym Koncert, tj.:dFlights sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Krucza 24/26, 00-526 Warszawa, spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000721652, NIP: 6772432524, REGON: 369620432, kapitał zakładowy w wysokości 5 000,00 zł (dalej także jako „dFlights”) oraz• Kulczyk Foundation z siedzibą w Warszawie, ul. Krucza 24/26, 00-526 Warszawa, fundacja wpisana do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru

page1image1781780064 page1image1781780368

Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000471002, NIP: 7010414847, REGON: 147124722 (dalej jako „Fundacja”),

9) partnerzy Festiwalu – osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, które współpracują z Organizatorami w organizacji Festiwalu lub otrzymały od Organizatorów tytuł partnera Festiwalu,

10) strona Festiwalu – strona www prowadzona przez Organizatorów pod adresem: www.malta-festival.pl ,

11) RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 ze zm.),

12) Siła wyższa – na potrzeby niniejszego Regulaminu: jakiekolwiek zdarzenie poza kontrolą Organizatorów, w tym m.in. zdarzenie losowe, wojna, powstanie, rozruchy, zamieszki, akty terroryzmu, pożar, wybuch, powódź, kradzież sprzętu, atak cybernetyczny, strajk, lock-down, warunki atmosferyczne, zabezpieczenie na rzecz osoby trzeciej, wymogi wynikające z obronności kraju, akty i regulacje organów administracji państwowej lub samorządowej.

§3
OBOWIĄZKI ORGANIZATORA ORAZ UCZESTNIKÓW IMPREZY

3.

  1. Każdy Uczestnik jest zobowiązany do bezwzględnego stosowania się do przepisów Regulaminu.Widzowie zobowiązani są do zachowania zasad organizacji i porządku oraz niezakłócania przebiegu Imprezy, w szczególności do zachowania ciszy, nieprzeszkadzania artystom w trakcie ich występu oraz pozostałym Uczestnikom Imprezy.
  2. Organizator lub Służby Porządkowe i Informacyjne mają prawo wezwać Uczestników, którzy nie stosują się do postanowień Regulaminu, do opuszczenia przez nich Terenu Imprezy. Osoby te tracą prawo do reklamacji i roszczeń względem Organizatorów.
  3. Organizatorzy zobowiązani są do zabezpieczenia porządku i bezpieczeństwa na Terenie Imprezy.
  4. Zabrania się wnoszenia na Teren Imprezy broni, alkoholu, niebezpiecznych przedmiotów i narzędzi, materiałów wybuchowych i pirotechnicznych, środków odurzających i substancji psychotropowych, środków trujących i promieniotwórczych, płynów łatwopalnych, selfie sticków, statywów, parasoli z metalowym zakończeniem, rozkładanych leżaków, krzeseł turystycznych, wskaźników laserowych oraz innych przedmiotów, które w ocenie Organizatorów mogą spowodować zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzi lub zakłócać przebieg Imprezy.
  5. Niedozwolone jest wnoszenie własnych napojów i jedzenia, z wyłączeniem osób, których stan zdrowia wymaga specjalistycznej diety potwierdzonej orzeczeniem lekarskim.
  6. Zabrania się wprowadzania i używania na Terenie Imprezy wszelkich pojazdów wielośladowych; motocykli, skuterów; urządzeń transportu osobistego, takich jak: hulajnogi elektryczne, rowery elektryczne, segway, hoverboard i inne podobne pojazdy napędzane elektrycznie, a także deskorolek, longboardów, rowerów, hulajnóg, pojazdów jednośladowych, rolek, wrotek i wszelkich innych pojazdów lub urządzeń, które wykorzystane niezgodnie z ich przeznaczeniem mogą stanowić zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego. Osobom posiadającym ww. pojazdy lub urządzenia Organizatorzy

page2image1214531792

mogą odmówić wstępu na Teren Imprezy lub mogą zostać wezwane do opuszczenia Terenu Imprezy, po stwierdzeniu, że ww. pojazdy lub urządzenia zostały przez nie wniesione. W celu uniknięcia wątpliwości: powyższe nie powoduje powstania jakichkolwiek roszczeń Uczestnika względem Organizatorów.

  1. Obowiązuje zakaz wprowadzania na Teren Imprezy zwierząt, za wyjątkiem psów asystujących po okazaniu przez osobę z niepełnosprawnością certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień.
  2. W trakcie Imprezy zabronione jest: wykonywanie zdjęć, rejestrowanie, nagrywanie Imprezy, live streaming lub utrwalanie jej jakąkolwiek metodą.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy wniesienia na Teren Imprezy aparatów fotograficznych, kamer, dronów oraz wszelkich obiektów unoszących się w powietrzu, sprzętów nagrywających audio-video, o ile nie należą do osób akredytowanych przez Organizatorów lub którym uprzednio na to zezwolili.
  4. Korzystanie z profesjonalnego sprzętu fotograficznego dozwolone jest tylko przez osoby do tego akredytowane przez Organizatorów. Do rejestrowania przebiegu Imprezy uprawnieni są reporterzy i dziennikarze, którzy otrzymali stosowną i aktualną akredytację prasową od Organizatorów. Zasady rejestrowania, wykonywania zdjęć, nagrywania i utrwalania Imprezy, są ustalane z dziennikarzami i reporterami, bezpośrednio przed Imprezą, przez Organizatorów. Akredytacje można uzyskać za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego dostępnego pod poniższym linkiem: https:// malta-festival.pl/dla-mediow/akredytacje-prasowe/ . Brak pisemnego potwierdzenia przyznania akredytacji jest jednoznaczny z brakiem jej przyznania.
  5. Na Terenie Imprezy obowiązuje zakaz prowadzenia jakiejkolwiek działalności handlowej lub innej zarobkowej, a także działalności reklamowej oraz promocyjnej bez autoryzacji Organizatora.
  6. Uczestnik Imprezy nie jest uprawniony do wstępu na sceny, zaplecze scen, na teren stoisk handlowych i gastronomicznych w części przeznaczonej dla sprzedawców, do pomieszczeń Służb Porządkowych i Informacyjnych, pomieszczeń przeznaczonych dla mediów oraz stref wyłączonych, takich jak strefa VIP.
  7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki działania Siły Wyższej. Organizator nie będzie ponosić odpowiedzialności wobec Uczestników Imprezy za niewykonanie jakichkolwiek obowiązków wynikających z Regulaminu w zakresie, w jakim będzie to spowodowane wystąpieniem Siły Wyższej.§4

4. ZASADY UCZESTNICTWA W IMPREZIE

5.

  1. Uczestnictwo w Imprezie jest bezpłatne.
  2. Organizatorzy w miarę możliwości zapewniają osobom z niepełnosprawnościamiodrębny sektor lub platformę dla osób z niepełnosprawnościami, małą infrastrukturę (dostosowane toalety, itp.), możliwość wejścia na Teren Imprezy z psem przewodnikiem osoby niewidomej.
  3. Osoby z niepełnosprawnością bądź niepełnosprawnością tymczasową (np. złamania) zobowiązane są do poinformowania Organizatorów o uczestnictwie w Imprezie w celu zagwarantowania właściwej widoczności oraz bezpieczeństwa w trakcie Imprezy. W tym celu niezbędne jest zgłoszenie uczestnictwa nie później niż 7 dni przed planowanym terminem Imprezy, drogą mailową na adres: natalia.dabrowska@malta-festival.pl, pod którym można także uzyskać szczegółowe informacje, aby zadbać o komfort i bezpieczeństwo osoby z niepełnosprawnościami i jego opiekuna.

page3image1609335296 page3image1609335600

  1. Pod warunkiem zastosowania się do ust. 2 powyżej, osobie z niepełnosprawnością przysługuje wstęp na Imprezę wraz z opiekunem.
  2. Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne niedogodności spowodowane niezgłoszeniem lub zbyt późnym zgłoszeniem uczestnictwa w Imprezie osoby z niepełnosprawnością.
  3. Samodzielnie uczestniczyć w Imprezie może osoba, która w dniu Imprezy ukończyła 16. r.ż. oraz posiada pisemną zgodę rodzica lub opiekuna prawnego na udział w Imprezie. Organizatorzy mają prawo do weryfikacji wieku Uczestnika na podstawie dokumentu tożsamości oraz do weryfikacji pisemnej zgody rodzica lub opiekuna prawnego w przypadku osób pomiędzy 16. a 18. r.ż.
  4. Osoby poniżej 16. roku życia mogą uczestniczyć w Imprezie jedynie w towarzystwie pełnoletniego opiekuna.
  5. Dzieci do lat 3. mogą bezpłatnie uczestniczyć w Imprezie pod opieką rodzica lub prawnego opiekuna. Rodzic lub opiekun prawny jest zobowiązany zapewnić dziecku słuchawki wygłuszające. Rodzic lub opiekun prawny zobowiązani są do posiadania dokumentu potwierdzającego wiek dziecka.
  6. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do odmówienia wstępu na Imprezę lub nakazania opuszczenia miejsca Imprezy każdej osobie, która dopuszcza się zakłócania przebiegu Imprezy, w szczególności osób pod wpływem alkoholu lub agresywnych; która nie wykonuje poleceń obsługi Widowni, odpowiednich służb porządkowych Organizatorów lub Policji; która narusza Regulamin lub przepisy prawa powszechnie obowiązującego oraz w każdym przypadku uzasadnionym względami bezpieczeństwa lub zdrowia publicznego. W celu uniknięcia wątpliwości: powyższe nie powoduje powstania jakichkolwiek roszczeń Uczestnika względem Organizatorów.
  7. Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że przebywa na terenie Imprezy na własne ryzyko i odpowiedzialność. Uczestnik Imprezy lub osoba przebywająca pod jego opieką na Terenie Imprezy mogą być narażeni na ciągłe przebywanie w strefie dźwięków, mogących spowodować uszkodzenie słuchu. Na szczególne niebezpieczeństwo narażone są kobiety w ciąży.§5

6. REKLAMACJE DOTYCZĄCE IMPREZY

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące Imprezy Uczestnik może składać w formie wiadomości mailowej najpóźniej w terminie 21 dni od dnia zakończenia Imprezy na adres mailowy Organizatorów: office@malta-festival.pl
  2. Reklamacja dotycząca Imprezy powinna zawierać imię i nazwisko oraz adres do korespondencji Uczestnika składającego reklamację, a także wskazanie przyczyn reklamacji, treść żądania oraz ewentualną dokumentację (np. zdjęcie).
  3. Organizatorzy rozpoznają reklamacje złożone zgodnie z ust. 1 i 2 powyżej w terminie 21 dni od dnia ich doręczenia Organizatorom.
  4. Administratorami danych osobowych przetwarzanych w związku ze złożoną reklamacją są Organizatorzy. Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu rozpatrywania reklamacji. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do rozpatrzenia reklamacji oraz otrzymania odpowiedzi na reklamację. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest ich niezbędność do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Organizatorów, polegających na rozpatrywaniu reklamacji. Organizatorzy mogą przetwarzać dane osobowe Uczestników tak długo, jak jest to konieczne do realizacji celów, dla których dane zostały zebrane, o

page4image1609024672

ile nie istnieje techniczna, prawna lub inna ważna przyczyna uzasadniająca usunięcie,

zniszczenie lub anonimizację tych danych.

  1. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od Organizatorów dostępudo jej danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  2. Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie jest warunkiem dochodzenia roszczeń.
  3. Ewentualne niedogodności związane z ograniczoną widocznością, które wynikają z ustawienia elementów nagłośnienia, oświetlenia oraz niedogodności związane z nagłośnieniem Imprezy podlegają reklamacjom wyłącznie w dniu Imprezy oraz w trakcie jej trwania. Organizatorzy dołożą wszelkich starań, aby znaleźć rozwiązanie satysfakcjonujące Uczestnika lub poinformuje o procedurze składania reklamacji. Jeżeli Uczestnik nie zgłosi faktu niedogodności w czasie trwania Imprezy, traci prawo do reklamacji w terminie późniejszym.§6 DANE OSOBOWE
  1. Przystąpienie do udziału w Imprezie oznacza wyrażenie przez Uczestników zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Organizatorów zgodnie z rozporządzeniem RODO.
  2. Administratorami danych osobowych uczestników Wydarzenia w rozumieniu przepisów RODO są Organizatorzy.
  3. Dane osobowe przekazane Organizatorom będą przetwarzane w celu realizacji Imprezy, w celach wskazanych w § 5 powyżej i § 9 ust. 2 poniżej, w celach podatkowych i rachunkowych wynikających z obowiązujących przepisów prawa oraz w celu dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (jeśli to znajdzie zastosowanie).
  4. Odbiorcami danych osobowych są podmioty współpracujące z Organizatorami na podstawie pisemnych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, w celu realizacji usług na rzecz administratora w zakresie hostingu, wsparcia technicznego, a także podmioty świadczące usługi pocztowe i kurierskie.
  5. Dane osobowe przechowywane będą do momentu przedawnienia roszczeń przysługujących z tytułu uczestnictwa w Imprezie/realizacji Imprezy lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych.
  6. Uczestnik Imprezy ma prawo do:
    1. a)  dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii,
    2. b)  sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
    3. c)  ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    4. d)  usunięcia danych osobowych, pod warunkiem, że są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane oraz że obowiązek ich przetwarzania nie wynika z obowiązujących przepisów,
    5. e)  wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00- 193 Warszawa).

7. Podanie przez Uczestnika danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do organizacji Imprezy, wykorzystania (w tym utrwalania i rozpowszechniania) wizerunku osoby uczestniczącej w Imprezie zgodnie z § 9 ust. 2 poniżej, a także do realizacji procedury reklamacji.

7.

§9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Uczestnictwo w Imprezie jest równoznaczne z zaakceptowaniem Regulaminu.
  2. Uczestnictwo w Imprezie jest równoznaczne z udzieleniem przez tę osobę zgody na nieodpłatne utrwalanie wizerunku jego osoby (w szczególności fotografowanie, filmowanie) podczas jego pobytu w miejscu i czasie Imprezy, a w szczególności podczas samej Imprezy, co obejmować może zarówno wizerunek jak i zachowania Uczestników. Impreza może być transmitowana na żywo. Udział w Imprezie oznacza również wyrażenie zgody na nieodpłatne utrwalenie i opublikowanie swojego wizerunku w mediach wewnętrznych Organizatora oraz w mediach zewnętrznych w wyżej wskazanym zakresie. Zgoda obejmuje wykorzystanie wizerunku w materiałach Organizatorów dla celów promocyjnych, archiwalnych i informacyjnych. Udział w Imprezie z dzieckiem jest równoznaczny z udzieleniem powyższej zgody w imieniu dziecka. Brak zgody na publikację należy zgłosić w momencie wejścia na Imprezę Organizatorom.
  3. W zakresie nieuregulowanym, zastosowanie znajdują przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.), a także właściwe przepisy przeciwpożarowe oraz przepisy o bezpieczeństwie imprez masowych.
  4. Wszelkie pytania i uwagi związanie z Regulaminem należy kierować na adres mailowy office@malta-festival.pl .
  5. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w dacie wskazanej przez Organizatorów na stronie Festiwalu. W przypadku wystąpienia zdarzenia (np. reklamacja) opisanego w Regulaminie zastosowanie znajdują postanowienia Regulaminu w kształcie obowiązującym na dzień wystąpienia tego zdarzenia. Organizatorzy zobowiązują się informować o każdej zmianie Regulaminu za pośrednictwem strony Festiwalu.
  6. W przypadku sprzeczności treści niniejszego Regulaminu z regulaminami obiektów lub instytucji, w których odbywa się Wydarzenie, obowiązują w tym zakresie postanowienia regulaminów tych obiektów lub instytucji.
  7. W razie sprzeczności Regulaminu z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, zastosowanie znajdują w tym zakresie przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
  8. Regulamin wchodzi w życie z dniem ogłoszenia na Stronie Festiwalu (dokładna data zostanie wpisana w dniu zamieszczenia na Stronie Festiwalu).