Regulamin sprzedaży biletów

REGULAMIN SPRZEDAŻY BILETÓW

na wydarzenia biletowane organizowane w ramach 34. edycji Malta Festival w Poznaniu
w dniach 7-15 września 2024 r.
(dalej jako: „Regulamin”)

 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

§ 1
PRZEDMIOT REGULAMINU

 Regulamin określa zasady sprzedaży, reklamacji i zwrotu Biletów wstępu na wydarzenia odbywające się w ramach 34. edycji Malta Festival oraz zasady uczestnictwa Widzów w Wydarzeniach biletowanych.

§ 2
DEFINICJE

 

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  • Regulamin – niniejszy Regulamin,
  • Malta Festival – festiwal kulturalny odbywający się corocznie w Poznaniu, podczas którego występują artystki i artyści z Polski i całego świata, którego 34. edycja odbędzie się w dniach 7-15 września 2024 r. w Poznaniu (dalej jako „Festiwal”),
  • Wydarzenie/-a – biletowane przedstawienia, spektakle uliczne, opery, wystawy, koncerty, pokazy, a także inne wydarzenia o charakterze kulturalnym lub społecznym z udziałem widowni, które odbędą się w ramach 34. edycji Festiwalu na ulicach, w parkach, instytucjach kultury Poznania,
  • Bilet/-y – bilet/-y wstępu na Wydarzenie w formie papierowej lub elektronicznej, w tym Bilet ulgowy oraz Bilet dla osoby z niepełnosprawnością,
  • Bilet ulgowy – Bilet przeznaczony dla uczniów i studentów do 26 roku życia na podstawie ważnej legitymacji szkolnej lub studenckiej oraz dla osób dorosłych powyżej 65 roku życia,
  • Bilet dla osoby z niepełnosprawnością – bilet przeznaczony dla osoby z niepełnosprawnością posiadającej wyłącznie znaczny stopień niepełnosprawności lub poruszającej się na wózku inwalidzkim niezależnie od stopnia niepełnosprawności,
  • Organizatorzy Festiwalu:
  • dFlights sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Krucza 24/26, 00-526 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000721652, NIP: 6772432524, REGON: 369620432, kapitał zakładowy w wysokości 5 000,00 zł, adres e-mail: biuro@dflights.pl (dalej także jako „dFlights” lub „Organizator 1”),
  • Kulczyk Foundation z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Krucza 24/26, 00-526 Warszawa, wpisana do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000471002, NIP: 7010414847, REGON: 147124722 (dalej także jako „Kulczyk Foundation” lub „Organizator 2”),
  • eBilet – spółka: eBilet Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Żelazna 51/53, 00-841 Warszawa, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000496514, NIP 9512376701, REGON 147085850, o kapitale zakładowym 8 470 000 zł, partner sprzedaży biletów na wydarzenia Festiwalu,
  • partnerzy Festiwalu – osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, które współpracują z Organizatorami w organizacji Festiwalu lub otrzymały od Organizatorów tytuł partnera Festiwalu,
  • strona Festiwalu – strona www prowadzona przez Organizatorów pod adresem: malta-festival.pl
  • platforma eBilet – strona www prowadzona przez eBilet pod adresem ebilet.pl, za pośrednictwem której prowadzona jest sprzedaż Biletów online na Wydarzenia,
  • Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonała zakupu Biletu korzystając z systemu sprzedaży stacjonarnej lub online,
  • Okaziciel – każdy posiadacz Biletu na Wydarzenie,
  • Widz/ Widownia – osoba/-y uczestnicząca/-e w Wydarzeniu na podstawie ważnego Biletu.

§ 3
OGÓLNE ZASADY SPRZEDAŻY BILETÓW

  1. Sprzedaż Biletów na Wydarzenia Festiwalu odbywa się drogą elektroniczną lub
    w stacjonarnych punktach sprzedaży.
  2. Sprzedaż Biletów prowadzi wyłącznie eBilet,oraz pozostali partnerzy Festiwalu (na wybrane wydarzenia). Organizatorzy nie prowadzą sprzedaży Biletów.
  3. Sprzedaż Biletów prowadzona jest w określonych przez eBilet lub partnerów Festiwalu dokonujących sprzedaży Biletów miejscach, godzinach i czasie.
  4. Wszelkie Informacje w zakresie miejsca, godziny i czasu sprzedaży Biletów można uzyskać na stronie Festiwalu oraz na stronach pozostałych partnerów Festiwalu. Organizatorzy nie odpowiadają za informacje o sprzedaży Biletów wstępu uzyskane przez Kupujących z innych źródeł.
  5. Sprzedaż stacjonarna odbywa się wyłącznie:
  6. w specjalnie utworzonych w tym celu punktach sprzedaży Biletów prowadzonych przez eBilet lub
  7. w kasach biletowych instytucji kultury (np. w teatrze, w którym odbywa się spektakl), w ten sposób Kupujący nabywa Bilet w formie papierowej.
  8. Sprzedaż drogą elektroniczną odbywa się wyłącznie za pośrednictwem platformy eBilet, przy czym Kupujący mogą dokonywać zakupu Biletów online wchodząc na stronę malta-festival.pl, z której zostaną następnie przekierowani na platformę eBilet. Zakupiony Bilet zostanie Kupującemu wysłany w formie elektronicznej na podany przy dokonywaniu zakupu adres e-mail bądź w formie papierowej jeśli Kupujący dokona wyboru przesłania mu Biletu w formie papierowej fizycznie, m. in. do paczkomatu lub poprzez kuriera.
  9. Sprzedaż Biletów online kończy się najpóźniej w momencie planowanego rozpoczęcia Wydarzenia.
  10. Sprzedawane Bilety mają charakter dokumentu na Okaziciela. Nie prowadzi się sprzedaży biletów imiennych na Wydarzenia.
  11. Za dzień sprzedaży Biletu uznaje się dzień otrzymania zapłaty przez podmiot prowadzący sprzedaż (w przypadku przelewów – dzień uznania rachunku podmiotu prowadzącego sprzedaż).
  12. Ceny Biletów podane są w złotych polskich i zawierają obowiązujący podatek VAT (są cenami brutto). Stawki podatku mogą różnić się w zależności od podmiotu dokonującego sprzedaży Biletów, co może wpływać na różnicę w cenie sprzedawanych Biletów na to samo Wydarzenie.
  13. Zapłata za Bilety zakupione poprzez eBilet dokonywana jest na zasadach określonych przez eBilet.
  14. Faktury VAT wystawiane są na życzenie Kupującego, zgłoszone podmiotowi dokonującego sprzedaży Biletu w terminie przewidzianym w obowiązującym u niego regulaminie. W przypadku faktur VAT dla firm lub instytucji Kupujący jest zobowiązany do podania numeru NIP przed dokonaniem płatności.
  15. Bilet nie może być kserowany, skanowany lub kopiowany w jakikolwiek inny sposób – w przypadku wykrycia takiego postępowania, bilet traci swoją ważność.
  16. Kupujący zobowiązany jest do skontrolowania Biletu pod kątem zgodności daty, godziny, ilości oraz ceny, zaś w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości – do niezwłocznego zgłoszenia Organizatorom lub eBilet.
  17. Zakup Biletów na aukcjach, licytacjach, konkursach, odsprzedaż zarobkowa poza wyżej wymienionymi punktami sprzedaży, poza platformą eBilet lub stroną Festiwalu jest zabroniony.
  18. Bilety mogą być sprzedawane wyłącznie po cenie wskazanej przez podmioty sprzedające Bilety na Wydarzenia, o których mowa w ust. 2 powyżej.
  19. Nabywanie biletów na imprezy artystyczne lub rozrywkowe w celu odprzedaży z zyskiem albo sprzedaż takich biletów z zyskiem stanowi wykroczenie, o którym mowa w art. 133 Kodeksu wykroczeń, które jest zagrożone karą aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny. Tej samej karze podlega usiłowanie, podżeganie, pomocnictwo w dokonaniu wspomnianego w zdaniu poprzedzającym czynu.

§ 4
ZASADY WSTĘPU NA WYDARZENIE

  1. Wejście na Wydarzenie odbywa się za okazaniem ważnego Biletu, Biletu ulgowego lub Biletu dla osoby z niepełnosprawnością.
  2. Każdy z Biletów, o których mowa w ust. 1 powyżej, upoważnia do jednorazowego wejścia na Wydarzenie.
  3. Wstęp na Wydarzenie dziecka do ukończenia 3. roku życia jest bezpłatny i wymaga okazania jedynie dokumentu potwierdzającego wiek dziecka.
  4. Wstęp na Wydarzenie osoby z niepełnosprawnością, oprócz posiadania ważnego Biletu, wymaga okazania aktualnego orzeczenia o stopniu niepełnosprawności.
  5. Wstęp opiekuna osoby z niepełnosprawnością na Wydarzenie jest bezpłatny, tj. zawiera się w cenie Biletu dla osoby z niepełnosprawnością.
  6. Organizatorzy dopełnią wszelkich starań by miejsce dla opiekuna osoby
    z niepełnosprawnością znajdowało się w pobliżu jej podopiecznego, z tymże nie ponoszą odpowiedzialności za brak znalezienia takiego miejsca – w szczególności nie odpowiadają za brak miejsc wynikający z planu widowni lub obiektu, w którym odbywa się Wydarzenie lub z faktu zakupienia miejsc numerowanych przez innych Widzów uniemożliwiający dokonanie zamiany miejsc.
  7. Kupujący Bilet dla osoby z niepełnosprawnością jest zobowiązany do przekazania Organizatorom informacji czy osoba niepełnosprawna porusza się na wózku, czy potrzebuje miejsca siedzącego na widowni oraz czy będzie uczestniczył/a w wydarzeniu z osobą wspierającą/ opiekunem – niezwłocznie, tj. w momencie dokonywania zakupu Biletu lub w terminie nie dłuższym niż do 2 dni roboczych od momentu otrzymania Biletu. Adres e-mail, na który należy przesyłać ww. informacje to: dabrowska@malta-festival.pl .
  8. W przypadku Wydarzeń odbywających się na salach z miejscami numerowanymi Widz jest zobowiązany do zajęcia miejsca wskazanego na Bilecie. W przypadku sal z miejscami nienumerowanymi Widz może zająć wybrane przez siebie miejsce w sektorze odpowiadającym kategorii wskazanej na Bilecie.

    § 5
    ZASADY ORGANIZACJI I PORZĄDKU WIDOWNI

  1. Widzowie zobowiązani są do zachowania zasad organizacji i porządku Widowni i niezakłócania przebiegu Wydarzenia, w szczególności do zachowania ciszy, nieprzeszkadzania artystom w trakcie ich występu oraz pozostałym widzom uczestniczącym w Wydarzeniu.
  2. Widzowie zobowiązani są do punktualnego pojawiania się na miejscu Wydarzenia.
  3. Obsługa widowni ma prawo odmówić wejścia na Wydarzenie widzowi spóźnionemu.
    W przypadku Wydarzenia, podczas którego przewidziana jest przerwa, widz spóźniony zostanie wpuszczony na Wydarzenie przez obsługę widowni w trakcie przerwy. Zwrot ceny Biletu w opisanych w niniejszym ustępie przypadkach nie przysługuje w całości ani w części.
  4. Rodzic lub opiekun prawny dziecka do 3. roku życia jest zobowiązany do zapewnienia dziecku we własnym zakresie słuchawek wygłuszających oraz zobowiązuje się do dopilnowania, by dziecko nosiło je przez cały czas trwania Wydarzenia.
  5. Widzowie będący rodzicami lub opiekunami prawnymi małoletnich widzów odpowiadają za przestrzeganie przez nich Regulaminu i ponoszą za nich odpowiedzialność na zasadach wynikających z Kodeksu cywilnego.
  6. Rejestrowanie przebiegu Wydarzenia (tj. fotografowanie filmowanie, nagrywanie) oraz jego transmisja w czasie i w miejscu rzeczywistym (tzw. live streaming) przez Widzów jest zabroniona, chyba że Organizatorzy uprzednio (tj. przed rozpoczęciem Wydarzenia) wydali osobie rejestrującej przebieg Wydarzenia lub dokonującej jego live streamingu, odpowiednie zezwolenie w formie pisemnej, elektronicznej lub dokumentowej co dotyczy głównie akredytowanych dziennikarzy. Organizatorzy nie odpowiadają za naruszenie przez osobę dokonującą rejestrowania Wydarzenia lub jego live streamingu przepisów prawa związanych z obowiązkiem uzyskania zgody wizerunkowej czy ochroną dóbr osobistych osób trzecich.
  7. Podczas Wydarzenia obowiązuje zakaz używania telefonów komórkowych oraz innych urządzeń elektronicznych, które mogą zakłócać przebieg Wydarzenia, w szczególności poprzez wysyłanie sygnałów dźwiękowych lub wizualnych. Widzowie są zobowiązani do wyciszenia lub wyłączenia tego typu urządzeń na czas Wydarzenia.
  8. Wnoszenie lub używanie podczas Wydarzenia broni, wskaźników laserowych, środków odurzających, psychotropowych oraz alkoholu jest zabronione.
  9. Wnoszenie lub spożywanie przez Uczestników podczas Wydarzenia własnych (tj. przyniesionych przez widzów lub innych uczestników Wydarzenia) napojów lub posiłków jest zabronione. Organizatorzy mogą wprowadzić zasady odrębne dla danego Wydarzenia poprzez ich zamieszczenie na miejscu Wydarzenia w widoczny dla widzów sposób lub zamieszczenie ich na stronie Festiwalu.
  10. Wprowadzanie zwierząt na miejsce Wydarzeń jest zabronione. W przypadku pozostałych Wydarzeń wprowadzanie zwierząt jest zabronione, chyba że Regulamin obiektu lub terenu, na którym odbywa się Wydarzenie stanowi inaczej, a jednocześnie wprowadzanie zwierząt nie zakłóci przebiegu Wydarzenia. Organizatorzy mogą wprowadzić zasady odrębne dla danego Wydarzenia poprzez ich zamieszczenie na miejscu Wydarzenia w widoczny dla widzów sposób lub zamieszczenie ich na stronie Festiwalu.
  11. Niezależnie od Regulaminu, Widzowie są zobowiązani do przestrzegania regulaminów obiektów lub instytucji, w których odbywa się Wydarzenie oraz do wykonywania poleceń obsługi Widowni lub służb porządkowych Organizatorów.

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do odmówienia wstępu na Wydarzenie lub nakazania opuszczenia miejsca Wydarzenia każdej osobie, która dopuszcza się zakłócania przebiegu Wydarzenia; która nie wykonuje poleceń obsługi Widowni, odpowiednich służb porządkowych Organizatorów lub Policji; która narusza Regulamin lub przepisy prawa powszechnie obowiązującego oraz w każdym przypadku uzasadnionym względami bezpieczeństwa lub zdrowia publicznego. Zwrot ceny Biletu
w opisanych w niniejszym ustępie przypadkach nie przysługuje w całości ani w części.

 

§ 6
REKLAMACJE I ZWROTY BILETÓW

  1. Kupującemu przysługuje prawo złożenia reklamacji w związku z zakupionym Biletem.
  2. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od jej otrzymania.
  3. Jako załączniki do reklamacji należy dołączyć skan Biletu, którego reklamacja dotyczy, numer paragonu (lub potwierdzenie płatności za Bilet) oraz szczegółowy opis problemu.
  4. W wyniku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Biletów, niezwłocznie , lecz nie później niż w terminie do 14 dni roboczych od poinformowania o jej pozytywnym rozpatrzeniu Kupujący otrzyma zwrot równowartości ceny Biletu, wymianę Biletu na bilet wolny od wad – jeśli tego dotyczy reklamacja lub Bilet na inne Wydarzenie w ramach Festiwalu – na wniosek Kupującego, jeśli będzie to możliwe z uwagi na dostępność biletów na to wydarzenie. Jako dzień zwrotu równowartości Ceny Biletu uznaje się dzień obciążenia rachunku podmiotu dokonującego sprzedaży Biletu.
  5. Reklamacje należy kierować poprzez formularz kontaktowy eBilet w zakresie biletów tam zakupionych lub na adres Organizatorów: office@malta-festival.pl .
  6. Reklamacje dotyczące zakupów dokonanych poprzez platformę eBilet rozpatruje eBilet na zasadach wynikających z jego regulaminu.
  7. Organizator zastrzega sobie prawo do:
    1. odwołania Wydarzenia,
    2. zmiany daty lub godziny Wydarzenia,
    3. zmiany miejsca Wydarzenia,
    4. dokonania zmiany w repertuarze (programu lub artystów), – bez podania przyczyny.
  8. Zwrot równowartości ceny Biletu następuje w przypadku:
    1. odwołania Wydarzenia – zwrot następuje na zasadach i w sposób uregulowany w regulaminie eBilet – w przypadku zakupionych za jego pośrednictwem Biletów; ew. w terminie i w sposób podany przez Organizatorów do publicznej wiadomości na stronie Festiwalu; ew. w inny sposób przyjęty w komunikacji z Kupującym, np. poprzez korespondencję e-mail;
    2. zmiany daty lub miejsca Wydarzenia – jeśli Organizator nie zaproponuje Kupującym miejsca na wybrane wydarzenie w innym terminie o wartości odpowiadającej wartości pierwotnie zakupionych Biletów, Kupujący na swój wniosek otrzyma zwrot równowartości Biletów w terminie przewidzianym w regulaminie eBilet; w przypadku pozostałych Biletów – terminie i w sposób podany przez Organizatorów do publicznej wiadomości na stronie Festiwalu; ew. w inny sposób przyjęty w komunikacji z Kupującym, przy czym za zmianę daty Wydarzenia nie jest uznawana zmiana godziny Wydarzenia,
    3. skutecznego uwzględnienia reklamacji Biletu – w przypadku decyzji o przyznaniu zwrotu równowartości Biletu.
  9. W przypadkach innych niż opisane w ustępie powyżej, w szczególności w sytuacji odwołania Wydarzenia lub zmiany daty Wydarzenia wskutek działania siły wyższej, zwrot równowartości ceny Biletu nie przysługuje.
  10. Organizatorzy przewidują możliwość pozytywnego rozpatrzenia reklamacji lub zwrotu ceny Biletu w całości lub w części także z innych uzasadnionych wyjątkowymi okolicznościami przyczyn na wniosek Kupującego lub z własnej inicjatywy.
  11. W przypadku wydania uszkodzonego lub w inny sposób wadliwego Biletu w odpowiedzi na zgłoszenie Kupującego dokonane najpóźniej w momencie odebrania Biletu, Sprzedawca wyda Kupującemu duplikat Biletu. Sprzedawca Biletu nie uwzględni takiego wniosku w przypadku zgłoszenia wady Biletu po tym czasie lub wydadzą duplikat za opłatą 20 zł (ew. powiększonego o koszty wysyłki).
  12. Odstąpienie przez Kupującego od umowy sprzedaży Biletu z przyczyn innych niż jako wynik pozytywnego rozpatrzenia reklamacji nie jest możliwe. W przypadku zakupu Biletu online zastosowania nie znajduje uprawnienie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach Konsumenta (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 2759) do odstąpienia od umowy sprzedaży Biletu (vide art. 38 pkt 12) ww. ustawy).
  13. Kupującym oraz Widzom nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie z tytułu naruszenia ich dóbr osobistych, o zadośćuczynienie, o odszkodowanie lub jakiekolwiek roszczenie związane z odwołaniem Wydarzenia, zmianą jego daty lub miejsca – inne niż opisane w niniejszym Regulaminie.

    § 7
    DANE OSOBOWE

    1. Administratorami danych osobowych w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako „RODO”) Kupujących, Widzów oraz innych uczestników Wydarzenia są:
    • Organizatorzy: dFlights oraz Kulczyk Foundation,
    • eBilet – w stosunku do osób dokonujących zakupu Biletów przez platformę eBilet,
    • partnerzy Festiwalu – w stosunku do osób dokonujących zakupu Biletów w prowadzonych przez nich miejscach sprzedaży.
      1. Dane osobowe osób dokonujących zakupu Biletów online za pośrednictwem platformy eBilet są przetwarzane zgodnie z zasadami zamieszczonymi na tej stronie internetowej.
      2. Dane osobowe osób dokonujących zakupu Biletów w prowadzonych przez partnerów Festiwalu miejscach sprzedaży są przetwarzane zgodnie z zasadami przetwarzania danych osobowych udostępnionymi przez te podmioty.

    § 8
    POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Zakup Biletu jest równoznaczny z zaakceptowaniem Regulaminu.
  2. Organizatorzy zobowiązują się do przestrzegania obowiązujących powszechnie przepisów prawnych i ogólnie przyjętych norm społecznych, w szczególności przepisów przeciwpożarowych oraz przepisów o bezpieczeństwie imprez masowych – o ile znajdują zastosowanie.
  3. Uczestnictwo w Wydarzeniu organizowanym przez Organizatorów jest równoznaczne z udzieleniem przez tę osobę zgody na nieodpłatne utrwalanie wizerunku jego osoby (w szczególności fotografowanie, filmowanie) podczas jego pobytu w miejscu i czasie Wydarzenia, a w szczególności podczas samego Wydarzenia. Zgoda obejmuje wykorzystanie wizerunku w materiałach Organizatorów dla celów promocyjnych, archiwalnych i informacyjnych. Udział w Wydarzeniu z dzieckiem jest równoznaczny z udzieleniem powyższej zgody w imieniu dziecka. Brak zgody na publikację należy zgłosić w momencie wejścia na wydarzenie Organizatorów i obsłudze Widowni.
  4. W zakresie nieuregulowanym, zastosowanie znajdują przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204), ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.) oraz ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 2509).
  5. Wszelkie pytania i uwagi związanie z Regulaminem należy kierować na adres mailowy office@malta-festival.pl .
  6. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w dacie wskazanej przez Organizatorów na stronie Festiwalu. Zakup Biletu przed datą wejścia w życie Regulaminu lub zmiany Regulaminu jest realizowany na podstawie postanowień obowiązujących w dniu dokonania zakupu Biletu, a w przypadku braku w tym dniu Regulaminu – na podstawie regulaminów, o których mowa w 7 i 8 poniżej – w zakresie w jakim znajdują zastosowanie. W przypadku wystąpienia zdarzenia (np. zwrot Biletu, reklamacja) opisanego w Regulaminie zastosowanie znajdują postanowienia Regulaminu w kształcie obowiązującym na dzień wystąpienia tego zdarzenia. Organizatorzy zobowiązują się informować o każdej zmianie Regulaminu za pośrednictwem strony Festiwalu.
  7. Do sprzedaży Biletów online zastosowanie znajdują postanowienia regulaminu platformy eBilet, a jedynie w zakresie tam nieuregulowanym – postanowienia niniejszego Regulaminu.
  8. Do sprzedaży Biletów prowadzonych przez pozostałych (niż eBilet) partnerów Festiwalu (np. teatry) zastosowanie znajdują regulaminy sprzedaży Biletów tych partnerów, o ile je posiadają, a jedynie w zakresie tam nieuregulowanym, bądź w przypadku braku takich regulaminów – postanowienia niniejszego Regulaminu.
  9. W przypadku sprzeczności między treścią Regulaminu oraz treścią regulaminu platformy eBilet w zakresie biletów zakupionych za jej pośrednictwem obowiązują w tym zakresie zasady regulaminu zamieszczone na platformie eBilet. W przypadku sprzeczności między treścią Regulaminu oraz treścią regulaminów sprzedaży obowiązujących u pozostałych partnerów Festiwalu dokonujących sprzedaży Biletu, w zakresie biletów zakupionych za ich pośrednictwem obowiązują zasady regulaminów partnerów Festiwalu.
  10. W przypadku sprzeczności treści niniejszego Regulaminu z regulaminami obiektów lub instytucji, w których odbywa się Wydarzenie, obowiązują w tym zakresie postanowienia regulaminów tych obiektów lub instytucji.
  11. W razie sprzeczności Regulaminu z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, zastosowanie znajdują w tym zakresie przepisy prawa powszechnie obowiązującego.